کاهش نرخ ثبت نام اربعین

۱۳۹۷/۷/۲۲ یکشنبه
(1)
(0)
کاهش نرخ ثبت نام اربعین
کاهش نرخ ثبت نام اربعین

هزینه ثبت نام اربعین به تاثیر از نوسانات نرخ ارز، کاهش یافت و قیمت آن به 371 هزار و 880 تومان رسید. این مطلب برای اطلاع شما از کاهش هزینه ثبت نام اربعین نگارش شده است.

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت (مرتضی آقایی) با اشاره به تغییر نرخ ارز در سامانه نیما که مبنای محاسبه هزینه های ارزی سفر اربعین است، به ایسنا گفت: هزینه ثبت نام سفر اربعین اصلاح شد و از 386,267 به 371,880 تومان رسید.

با توجه به اعلام قبلی سازمان حج و زیارت، این هزینه شامل ویزای عراق، بیمه، امداد و حق کارگزار زیارتی برای ثبت نام می شود.

دبیر ستاد اربعین (شهریار حیدری) نیز گفته است: کاهش قیمت ارز خللی در ثبت نام اربعین ایجاد نمی کند و هر قدر که قیمت دلار و متناسب با آن هزینه ویزای عراق کاهش پیدا کند، مابه التفاوت آن از طریق سازمان حج و زیارت به مردم بازگردانده می شود، به همین دلیل مردم منتظر ارزان تر شدن دلار نباشد و ثبت نام خود را انجام دهند.

سقوط ارزش دلار و ارزهای خارجی از اواسط هفته گذشته در بازار آزاد آغاز شده که سامانه نیما نیز تحت تاثیر آن با کاهش نرخ رو به رو شده است.

رییس دفتر رییس جمهور (آقای واعظی) در حاشیه جلسه هیات دولت گفته بود: از نظر ما قیمت ارز پایین تر از 7500 تومانی است که در سامانه نیما وجود دارد. بانک مرکزی نیز در همان روز نرخ ارز در سامانه نیما را به ازای هر یورو حدود 9196 تومان اعلام کرد.

منبع: ایسنا

 

پیاده روی اربعین

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آرمان سیر آوا می باشد