هواهای دو نفره؛ سفرهای دو نفره

۱۳۹۷/۶/۱۹ دوشنبه
(0)
(0)
هواهای دو نفره؛ سفرهای دو نفره
هواهای دو نفره؛ سفرهای دو نفره

بهترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج دوباره شما را عاشق می کنند. سفر سالگرد ازدواج بی توجه به تعداد سال هایی که ازدواج کردید، فرصتی برای پرانرژی کردن هر نوع رابطه ای است. چه تصمیم بگیرید برای سالگردتان برای اولین بار به آمستردام بروید و چه بعد از 25 سال برای ماه عسل سفر کنید، این سفرها تمام جنبه های عاشقانه را در بر دارند مثل نزدیکی و صداقت. برخلاف ماه عسل که افرادی که تازه ازدواج کردند بعد از ماه ها و یا سال ها برنامه ریزی عروسی بیشتر خواهان استراحت هستند، سفری موفق برای سالگرد نیازمند استراتژی های بیشتری برای آماده سازی است. بعد از آنکه مقصد خود را انتخاب کردید، برنامه ای مطابق میل خود و زوجتان بچینید. برای مثال سالگرد 45 سالگی چیزی هیجان انگیز چون قایق سواری در Santa Barbaraرا در بین زیباترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج طلب می کند درحالیکه زوج های جوان تر اسکی یا سفر تفریحی در Botswanaرا رزرو می کنند. خوشبختانه ما بیشتر کار را برای شما کردیم. از سفرهای پرهیجان گرفته تا لحظه های دو نفره. این سفرها ثابت می کنند که سالگردها بهانه خوبی برای شناخت بخشی از جهان و بخشی تازه از روابط هستند پس سفر عاشقانه و معرفی بهترین مقاصد سفر دو نفره را جدی بگیرید.

بهترین مقاصد سفر دو نفره

مقاصد سفر دو نفره : شانستان را در موناکو برای سفر عاشقانه امتحان کنید

در شب Casino de Monte-Carlo به زوج ها دلیلی می دهد تا لباس های شیک بپوشند. برای بعد از 8 شب ژاکت برای مردها پیشنهاد می شود و کفش های اسپرت کلا ممنوع هستند.با اینحال چه برای نوشیدن نوشیدنی در زیر چلچراغ های طلایی و درخشان و چه برای بازی، ساختمان Beaux Art را که پشت صحنه ای برای سالگرد رسمی است، پیدا خواهید کرد.


بهترین مقاصد سفر دو نفره

مقاصد سفر دو نفره : اسکی و شناور شدن در کشتی بخار برای سفر عاشقانه

کوه های پیرنه و آلپ را فراموش کنید. برای سفری عالی و نزدیک به منظور اسکی ،3 ساعت از شمال Denver به سمت Steamboat Springs بروید. بعد از آن که از زمین های شیب دار لذت بردید، شما و شریک اسکی می توانید در یکی از استخرهای در Strawberry Park گرم شوید. این پارک شامل چشمه های آب گرم در فضای بیرون و در کنار کوه هاست. شریک خود را با تور بالن که بر فراز روستای پر برف Yampah Valleyحرکت می کند در یکی از برترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج تحت تاثیر قرار دهید.


بهترین مقاصد سفر دو نفره

مقاصد سفر دو نفره : در سانفرانسیسکو قدم بزنید

اگر هدف از مسافرت یادگیری چیزهای جدید درباره جهان است، آماده باشید که توانایی جدیدی را به لیست خود اضافه کنید. در سفر بعدی خود به ناحیه خلیجی Bay Area توانایی دریانوردی خود را در Club Nautique مدرسه دریانوردی Sausalito با تمام خدمات آزمایش کنید. افراد تازه کار می توانند کلاس های مقدماتی 8 ساعته را امتحان کنند و با اینکه ممکن است دستورات زیاد و قابلیت راندن بدون نظارت قایق 31 پایی را به شما ندهند اما با این حال نقطه شروعی است. نزدیک Casa Madrona قصری بوده که تبدیل به هتل شده و مربوط به قرن 19 است و محل خوبی برای توقف می باشد. سوئیت های این مکان شومینه های واقعی و نمایی از خلیج Richardson Bay دارند و این هتل در خیابانی در Sausalito Yacht Harbor واقع شده است. این شهر در لیست بهترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج قرار دارد.


بهترین مقاصد سفر دو نفره

مقاصد سفر دو نفره : در خانه های روی آبراهه در هلند اقامت کنید

آیا منظره ای عاشقانه تر از نمایش گل های لاله در هلند برای زوج ها در سالگردشان وجود دارد؟ نه. پایتخت این ملت را در بین زیباترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج فراموش نکنید. برای مثال Pulitzer Amesterdam ردیفی از انبارهای 400 ساله رو به آب و خانه های تاجران است که جدیدا به هتل 225 اتاقه تبدیل شده اند. هر وقت شما و شریکتان آماده گردش بودید، هتل، قایقی برای تور شهر در اختیار شما قرار می دهد.


بهترین مقاصد سفر دو نفره

مقاصد سفر دو نفره : عهد و پیمان خود را دوباره در ارتفاع 9500

بی نهایت برنامه برای بازگویی دوباره عهد و پیمان ها وجود دارد. بی نهایت به اندازه آسمان! در Beaver Creek که فقط 12 مایل در غرب Vail در کولورادو است، زوج ها می توانند کابین های Trappers Cabin که معمولا 10 نفر در آن جا می شوند را فقط برای خود رزرو کنند. این مکان که توسط درخت های صنوبر احاطه شده و 9500 پا از سطح دریا فاصله دارد، دارای جکوزی، نمایی از کوه ها و دسترسی آسان به کفش های مخصوص برف است. این مکان برای زوج ها بسیار مناسب است. بهترین قسمت آن؟ شما به هیچ شاهد و فرد قانونی برای مراسم خود احتیاج ندارید و قانونا خود زوج ها می توانند ازدواج خود را در یکی از بهترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج رسمی کنند.


بهترین مقاصد سفر دو نفره

مقاصد سفر دو نفره : از دیدن وال هایی که در کابو هستند شگفت زده شوید

تجربه دیدن وال ها در کابو بسیار معروف است و وال های گوژپشت بین دسامبر و آوریل در Baja Peninsula پیدا می شوند. اگر سالگرد شما در این بازه زمانی مهاجرت است، از کمپانی هایی که این تور را ارائه می دهند تور خصوصی بگیرید. مسافران هم چنین می توانند برای بازدید از مناظر مستقیما به پناهگاه Magdalena Bay Whale Sanctuary یا اقامتگاه San Ignacio Lagoon بروند. در Grand Solmar Lands End مهمان ها فرصت دیدن وال ها حتی از پنجره های خود را هم در یکی از زیباترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج دارند.


بهترین مقاصد سفر دو نفره

مقاصد سفر دو نفره : با قایق خود در روستای Santa Ynez حرکت کنید

Santa Barbara با تپه های سبز و غروب های زیبا، راهی ساده و طبیعی برای سالگرد شماست. ممکن است شما یک روز را صرف قدم زدن در تاکستان ها و یا دریاچه واقع در کوهستان در روستای Sanya Ynez Valley بکنید. در حقیقت Alisal Guest Ranch Resort & Spa به شما فرصت های بیشتری در کنار ارتباط با طبیعت می دهد. مزرعه پرورش گاو علاوه بر قایق سواری، اسب سواری در مسیر های 50 مایلی، آموزش گلف های 18 سوراخه و 70 اتاق بدون تلفن و تلویزیون را برای ارتباط بیشتر افراد با هم را نیز ارائه می دهد.


بهنرین مقاصد سفرهای دو نفره

سفر عاشقانه : در Bostwana بسیار پرنشاط شوید

خیلی از زوج ها سالگرد خود را با سفری شگفت انگیز در آفریقا جشن گرفتند. چرا سالگرد شما را از این بهتر نکنیم؟ Khwai Private Reserve که در طول رودخانه Khwai در شرق مرز Moremi GameReserve قرار دارد، دسترسی بی همتایی به دلتای Okavango Delta به شما می دهد. مهمان ها می توانند از سفرهای خارج از جاده و رانندگی های شبانه و تورهای پیاده برای دیدن مناطق سرسبز و رودخانه ها لذت ببرند. حتی تجهیزات و سازگاری های مختلف هم در این مکان هست مثل فانوس های دریایی و توالت های سیفون دار و Skybed که شما را در مرکز حیات وحش قرار می دهد. هنگامی که در پایگاه 3 داستانه استراحت کردید، صداهایی از حیات وحش مثل صدای گله فیل ها در کنار آب ها را خواهید شنید و از یکی از برترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج لذت می برید.

سفر عاشقانه

سفر عاشقانه : در چارلزتون حرفه ای را بیاموزید

عاشق شدن در خانه ها، گالری ها و باغ های محرمانه Charleston آسان است. برای ششمین سالگردتان برنامه ای بچینید که در میراث تزیینات آهنگری شهر شرکت داشته باشید. در طول کلاس 3 ساعته با آهنگر محلی، زوج ها مقدمات آهنگری را یاد می گیرند و می توانند دانسته های خود را با حکاکی بر روی سوغاتی هایی چون سیخ شومینه و رزهای زینتی پیاده کنند. حکاکی و کنده کاری از زمان 1730 در اینجا وجود داشته است پس اگر کسی قابلیت جشن گرفتن عشق شما را با تکه ای اهن داشته باشد، این افراد در یکی از بهترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج هستند.


سفر های عاشقانه

سفر عاشقانه : مستندی در مکزیک درست کنید

وقتی برای اولین بار عهدهای خود را بیان کردید یک عکاس از شما عکس گرفته شد اما برای سالگردتان زمان آن رسیده که همه چیز دست خودتان باشد. در The Cape ،هتل جدید تامسون مهمان ها می توانند تفریح خود در Cabo San Lucas را ضبط کنند و به لطف همکاری جدید هتل و رسانهUrLide آن را به یک ویدیوی عاشقانه تبدیل کنند. به این فیلم به چشم یک لحظه از سالگردتان نگاه کنید که می توانید بارها و بارها آن را تماشا کنید و از برترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج لذت ببرید.


سفرهای عاشقانه

سفر عاشقانه : در کشتی در آسیا زیر ستاره ها غذا بخورید

اگر به دنبال یک سفر دریایی واقعی هستید، سفر به اندونزی را در نظر بگیرید. زمانی که سوار بر کشتی می شوید، می بینید که از کنار پارک Komodo National Park عبور می کنید و از مکانی برای شیرجه زدن در Raja Ampat دیدن می کنید. دریانوردان Buginese از این کشتی های باورنکردنی برای انتقال ادویه ها و اجناس دیگر استفاده می کردند. بهترین بخش سفر در مناطق دوردست اقیانوس هند چیست ؟ صرف شام در عرشه کشتی با نور شمع، فقط شما و شریکتان و نمایش خیره کننده ای از ستاره ها.


سفرهای عاشقانه

سفر عاشقانه : مثل اشراف زاده ها در مونیخ زندگی کنید

در هتل The Charles, A Rocco Forte Hotel، مهمان های طبقات بالا در Monforte Royal Suite از زندگی خود لذت می برند. نمایی از باغ های Old Botanical Gardens در بالکن شخصی شان، پیشخدمت شخصی و صبحانه ای مفصل که شامل بشقاب خاویار و سالمون دودی با ترب کوهی می شود. با قیمت نسبتا کم 35000 یورو مسافران می توانند اتاق مخصوص هتل برای سالگردها را رزرو کنند که این رزرو شامل دو شب اقامت، درمان با ورقه 24 قیراطی طلا و چشمه آب معدنی، 10 وعده شام در کنار نور شمع و حتی سوار شدن بر درشکه هایی است که در باغ Munich’s English Garden حرکت می کنند. مونیخ یکی از زیباترین سفرهای عاشقانه برای سالگرد ازدواج را رقم می زند.


سفرهای عاشقانه

سفر عاشقانه : ساحل محرمانه را در Maui کشف کنید

بیشتر از 20 مایل ساحل در غرب Maui با دوچرخه در دسترس است که ماجراجویی و گشت و گذار در سواحل را برای عاشق ها آسان می کند. از آنجایی که سالگرد شماست چرا یک حرکت بزرگ نکنید و یک قایق دونفره از West Maui Cycles اجاره نکنید؟ صندلی های قرمز و براق این قایق ها به زیبایی در عکس ها نشان داده خواهند شد و حس کلافگی جالبی که به علت تلاش شما برای هماهنگ کردن حرکات پاهایتان بوده فراموش نشدنی است. اینطور گفته می شود که زوج هایی که هماهنگ عمل کنند با هم می مانند.


سفرهای عاشقانه

سفر عاشقانه : در استخر بزرگ آب شور Chile شنا کنید

اگر تمام روز استراحت کردن در کنار استخر بزرگ و حبابدار، ایده ال شما برای یک سفر است، پرواز به Chile و اقامت در San Alfanso del Mar مناسب شماست. تا مدتی پیش اقامتگاه ساحلی رکورددار گینس برای بزرگترین استراحتگاه ساخته شده توسط انسان بوده که در اواخر سال 2012 توسط استخر Egypt’s Citystars بالا برده شد اما استخر 3324 پایی آن که شامل 66 میلیون گالن آب دریاست هنوز هم بزرگ به حساب می آید. مهمان ها می توانند انواع ساندویچ ها را در میان ساختمان های این اقامتگاه و اقیانوس آرام بخورند و صبح های خود را با قدم زدن در کنار گردشگاه طولانی استخر سپری کنند. در هر زمان که بخواهید می توانید وارد آب بشوید یا از آن بیرون بیایید و خشک شوید.


سفرهای عاشقانه

سفر عاشقانه : صدای ناقوس کلیساها را در سانتافه بشنوید

برای زوج هایی که در جست و جوی فرهنگ های مختلف هستند، پایتخت نیومکزیکو با گالری های هنری، نمای کامل کوه ها و خوراک بومی آمریکایی انتخاب مناسبی است. شما با قدم زدن در میدان عمومی سانتافه به قدمت شهر و جذبه زمینی آن علاقمند خواهید شد. اما تاریخ غنی سانتافه بیشتر در کلیساهایی در Cathedral Basilica واقع در St. Francis Assisi که هر 15 دقیقه صدای ناقوس آن ها شهر را پر می کند، دیده می شود. کلیسای کوچک Loretto Chapel دارای پله های معلق است و در قدیمی ترین کلیسای مسیحی کشور San Miguel Chapel بازدیدکننده ها فرصت این را دارند که ناقوس اصلی آن را که به قرن 14 بر می گردد، خود به صدا درآورند.


سفرهای عاشقانه

سفر عاشقانه : سمت کم سر و صداتر Key West را ببینید

اگر نوشیدن نوشیدنی در لیوان های یکبار مصرف و سرودهای همگانی بوفه Jimmy Buffet خلاف تصور شما از عاشقانه هاست، از خیابان Duval Street بگذرید و به سمت شرق Key West که ناحیه ای آرام است، بروید. جزیره Stock Island که با ماشین 10 دقیقه از فرودگاه بین المللی Key West فاصله دارد با بازگشایی اولین هتل این جزیره Oceans Edge Key West Hotel & Marina در دسترس مسافران قرار گرفت. هر اتاق مهمان که 20 هکتار است با نمایی از آب ها در دسترس است. زمانی که در کنار 6 استخر این اقامتگاه در حال استراحت نیستید، زمان خود را با جت اسکی، کایاک، قایق های پارویی و زیرآبی رفتن در نزدیکی تل های شن پر کنید. در شب مایل ها از غوغای Key West فاصله می گیرید. در لنگرگاه هتل قدمی بزنید یا بعد از روزی طولانی و مملو از فعالیت های مختلف آبی در اتاق خود استراحت کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آرمان سیر آوا می باشد