خیابان بغداد استانبول،بهشت دوستداران خرید

۱۳۹۷/۴/۲۰ چهارشنبه
(0)
(0)
خیابان بغداد استانبول،بهشت دوستداران خرید
خیابان بغداد استانبول،بهشت دوستداران خرید
اگر به استانبول سفر کردید، خرید در خیابان بغداد را فراموش نکنید!
خیابان بغداد در استانبول به طول 14 کیلومتر در قسمت آسیایی شهر استانبول می باشد. خیابان بغداد استانبول (Bagdat) یکی از مشهورترین نقاط برای خرید در استانبول می باشد. این خیابان به عنوان یکی از سرزنده ترین خیابان های خرید در جهان مطرح است. این خیابان بعد از لشکر کشی ارتش به بغداد به وسیله سلطان مراد چهارم نام گذاری شد و بیشتر برندهای با پرستیژ ولوکس دنیا در این خیابان شعبه دارند و بسیار چشم نواز و زیبا هستند. این خیابان همچنین یکی از جاذبه های گردشگری استانبولنیز به شمار می رود.

bagdat st

منطقه اطراف خیابان بغداد در اواخر قرن 19 ساخته شده است. امروزه خیلی از این خانه های بزرگ، محل فروشگاه های خیلی از برندهای لوکس و لاکچری دنیا می باشد.
یک شرکت فرانسوی جاسوسان خرید را به بیش از 400 فروشگاه در 30 خیابان خرید محبوب جهان ارسال کرد و از آنها خواست تا تجارب خود، از جمله خدمات مشتریان و سرویسهای بهداشتی، رتبه بندی کنند.در نتیجه یک تحقیق که بین 30 تا از مشهورترین خیابان های جهان انجام شد، خیابان بغداد استانبول رتبه چهارم را از بین بهترین خیابان های خرید جهان کسب کرد.

خیابان بغداد

مراکز خرید در طول این خیابان پهن گسترده شده اند و هفت روز هفته مملوء از خرید کنندگان است
خیابان بغداد مکانی عالی برای گذراندن یک روز کامل در بین مراکز خرید و فروشگاه های برخی از بهترین برندهای جهانی مثل زارا، لویی ویتون، مایکل کورس و تامی هیلفیگر می باشد. علاوه بر این برندهای ترکی نیز در این خیابان شعبه دارند.اگر هم به خیابان های پشتی آن بروید و در آنجا گشتی بزنید، می توانید لباس هایی با قیمت های ارزان تر نیز پیدا کنید و خریدتان را با هر بودجه ای که دارید انجام دهید.

این خیابان همچنین برای قدم زدن مناسب است چراکه یک پیاده رو پهن دارد.این خیابان نه تنها محل رفت و آمد ساکنان اطراف این محل است و جوانان ترکیه ای در این خیابان گشت و گذار و کیف میکنند، بلکه بازدیدکنندگان بی شماری نیز جذب مراکز خرید، رستوران های شیک و کافه های جذاب این خیابان نیز می شوند. علاوه بر همه این ها، خیابان بغداد میزبان خیلی از جشن هایی است که در طول سال در استانبول برگزار می شوند و مردم از سراسر استانبول به این خیابان می آیند تا دور هم جمع شوند تا جشن بگیرند. برای دیدن و خرید از این خیابان زیبا همین الان با ما برای رزرو تور استانبولتماس بگیرید.

خیابان بغداد
 
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آرمان سیر آوا می باشد