10 هتل برتر کوش آداسی(part4)

۱۳۹۷/۴/۱۱ دوشنبه
(1)
(0)
10 هتل برتر کوش آداسی(part4)
10 هتل برتر کوش آداسی(part4)
 
PALM WINGS
هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، یک هتل بزرگ است که در میان باغ های سرسبز گرمسیری و در امتداد دریای اژه قرار گرفته است. برای رسیدن به هتل پالم وینگز از فرودگاه باید 67 کیلومتر مسیر را طی کرد. این هتل 5 ستاره دارای یک ساحل 500 متری اختصاصی بوده و در آنجا امکانات آفتاب گیری محیا میباشد.
مهمانان هتل پالم وینگز کوش آداسی میتوانند از بین اتاق های رو به ساحل، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 3 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هرکدام از اتاق های اتاق های شیک و مدرن هتل پالم وینگز دارای یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز بوده که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است، البته در بعضی از اتاق ها حمام هایی با سیستم صوتی داخلی وجود دارد که آرامش واقعی را به هنگام حمام کردن حس خواهید کنید، و همچنین برای نظافت کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در هر یک از اتاق ها بالکن های خصوصی دارند که میتوانید ساعت ها از تماشای منظره ی دریای اژه و باغ ها لذت ببرید. این هتل دارای یک استخر آبگرم در فضای بسته و یک استخر در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز با مربیان آموزشی در آنجا به بازی و تفریح مشغول شوند.

هتل پالم وینگز دارای 6 رستوران لوکس و مجهز است در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین بخش دیگری در این هتل وجود دارد که خدمات کافی شاپ را ارائه میدهد، مکانی آرام و ایده آل برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ خواهد بود.
هتل پالم وینگز کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند.
هتل پالم وینگز کوش آداسی دارای باغ ، امکانات قایقرانی، زمین والیبال ساحلی و میز تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
PALM WINGSPALM WINGSPALM WINGS
PALM WINGSPALM WINGSPALM WINGS
PALM WINGSPALM WINGSPALM WINGS
PALM WINGSPALM WINGS
  1. نام هتل:هتل پالم وینگز کوش آداسی
  2. درجه هتل: 5ستاره
  3. موقعیت هتل:Ephesus
  4. فاصله تا فرودگاه:67km
  5. تعداد و نوع اتاق:اتاق 2 تخته, استاندارد, اتاق خانواده
  6. امکانات هتل:رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, صرافی, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, کافی شاپ, سرویس ویژه معلولین, بوفه صبحانه
  7. امکانات اتاقها:تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن, یخچال

SUNIS EFES ROYAL
هتلی زیبا و 5 ستاره می باشد، محل قرارگیری هتل سونیس افس رویال کوش آداسی در یک موقعیت عالی قرار گرفته است. که در فاصله ی نزدیکی از شهر قرار دارد.
مهمانان هتل سونیس افس رویال میتوانند از بین اتاق های رو به ساحل ، اتاق خود را انتخاب کنند که هرکدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.

در هتل سونیس افس رویال بالکن هایی با امکانات خاص در اکثر اتاق های هتل ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی بزرگی بوده و بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و استراحت خواهد بود.
این هتل دارای یک استخر در فضای باز با پارک آبی و یک استخر سرپوشیده است ، که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی ، سونا و جکوزی و آبگرم بهره ببرید و از شما با نوشیدنی های خوشمزه پذیرایی میشود. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.

هتل سونیس افس رویال کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی ، مکزیکی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین کافی شاپ هتل مکانی آرام برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد.
هتل سونیس افس رویال به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل سونیس افس رویال دارای سالن کنفرانس و سالن های نمایشگاهی مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود.
هتل سونیس افس رویال کوش آداسی دارای باغ ، زمین فوتبال و تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.
SUNIS EFES ROYALSUNIS EFES ROYALSUNIS EFES ROYAL
SUNIS EFES ROYALSUNIS EFES ROYALSUNIS EFES ROYAL
SUNIS EFES ROYALSUNIS EFES ROYALSUNIS EFES ROYAL
SUNIS EFES ROYALSUNIS EFES ROYAL
  1. نام هتل:هتل سونیس افس رویال کوش آداسی
  2. درجه هتل: 5ستاره
  3. تعداد و نوع اتاق:اتاق 2 تخته, استاندارد
  4. امکانات هتل: رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, یوگا, حمام ترکی, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, میز بیلیارد, بوفه صبحانه
  5. امکانات اتاقها: تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن
 
RICHMOND EPHESUS RESORT
یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره کوش آداسیمیباشد، موقعیت جغرافیایی هتل ریچموند افسوس به گونه ای است که در منطقه ی Pamucak قرار گرفته و اطراف هتل را درختان کاج محاصره کرده اند. این هتل زیبا خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. گردشگران با استفاده از ترانسفر باید 70 کیلومتر مسیر را طی کنند تا از فرودگاه ازمیر به هتل ریچموند افسوس برسند. اگر اهل خرید و تفریح هستید شما به راحتی میتوانید به مراکز خرید معروف شهر برسید و لذت خرید را تجربه کنید.
از دیگر مواردی که در این هتل 5 ستاره وجود دارد و آن را از مابقی هتل های کوش آداسی متمایز کرده است، ساحل خصوصی، استخر سرپوشیده و برنامه های شبانه میباشد که همه ی امکانات تفریحی و استراحتی فراهم شده است تا شما یک روز شاد و هیجان انگیزی را سپری کنید.
این هتل 5 ستاره برای رفاه و راحتی بیشتر مهمانانش خدمات سرویس دهی 24 ساعته ، نظافت روزانه و اینترنت بی سیم رایگان را در نظر گرفته است. سیستم سرمایشی ، گرمایشی ، تهویه از امکانات خاصی است که در همه ی اتاق ها تعبیه شده است تا هوای تمیز و سالمی در جریان باشد. مبلمان و سرویس خواب هایی با کیفیت عالی ، حمام لوکس ، یخچال و تلویزیون در همه ی اتاق های مجلل هتل ریچموند افسوس کوش آداسی موجود میباشد تا شما یک سفر لوکس و لذت بخشی را تجربه کنید.
در فضای حیاط هتل شما با یک استخر بزرگ ، فروشگاه خرید سوغاتی ، اتاق مخصوص سیگار ، باجه ی صرافی رو به رو خواهید شد شما مهمانان تور ترکیه میتوانید بعد از کلی گشت و گذار در مراکز خرید و دیدنی شهر کوش آداسی به هتل بازگشته و از خدمات ماساژ مخصوص، که کارکنان هتل ارائه میدهند استفاده کنید و آرامش را به وجودتان هدیه دهید.
RICHMOND EPHESUSRICHMOND EPHESUSRICHMOND EPHESUS
RICHMOND EPHESUSRICHMOND EPHESUSRICHMOND EPHESUS
RICHMOND EPHESUSRICHMOND EPHESUSRICHMOND EPHESUS
RICHMOND EPHESUSRICHMOND EPHESUS
  1. نام هتل: هتل ریچموند افسوس کوش آداسی
  2. درجه هتل: 5 ستاره
  3. موقعیت هتل: در 12 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد
  4. فاصله تا فرودگاه: 75 کیلومتر
  5. تعداد و نوع اتاق:اتاق 2 تخته, سوئیت, استاندارد, اتاق خانواده
  6. امکانات هتل:رستوران و بار, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, کافی شاپ, میز بیلیارد, زمین گلف, سرویس ویژه معلولین, بوفه صبحانه
  7. امکانات اتاقها: تلویزیون ال سی دی,ماهواره,تلفن,مینی بار,حمام,سشوار,صندوق امانات,سیستم تهویه مطبوع,روم سرویس 24ساعته,گاو صندوق,بالکن,یخچال
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آرمان سیر آوا می باشد