10 هتل برتر کوش آداسی(part2)

۱۳۹۷/۴/۱۰ یکشنبه
(0)
(0)
10 هتل برتر کوش آداسی(part2)
10 هتل برتر کوش آداسی(part2)
هتل های 5 ستاره کوش آداسی...
RAMADA RESORT
 یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسیمی باشد، موقعیت جغرافیایی هتل رامادا کوش آداسی به گونه ای است که در بالای یک صخره ی سرسبز بوده و رو به دریا میباشد، در حالیکه از هتل رامادا دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را خواهید داشت و با مرکز شهر فقط یک کیلومتر دورتر است. برای رسیدن به هتل رامادا، گردشگران تور ترکیهاز فرودگاه باید 80 کیلومتر مسیر را طی کنند ، البته هتل رامادا خدمات ترانسفر فرودگاهی را توسط شرکت شاتل انجام میدهد.
مهمانان هتل رامادا میتوانند از بین اتاق های ویلایی و رو به دریا، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل رامادا کوش آداسی یک یخچال بزرگ ، دستگاه چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است.اتاق های ویلایی هتل رامادا هر کدام دارای یک استخر خصوصی میباشند، در این اتاق ها بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.

این هتل دارای 5 استخر بزرگ بوده که یکی از آنها در فضای بسته و دارای سقف است و در هر فصلی قابل استفاده میباشد و مابقی استخر ها در فضای باز حیاط میباشد و امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان خواهد بود. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید.
هتل رامادا کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر،استراحتگاه،لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز،نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.

هتل رامادا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی شما را درون هتل برآورده کند.
هتل رامادا در کوش آداسی دارای باغ ، زمین فوتبال ، زمین تنیس و یک زمین گلف بزرگ بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستان و خانوادتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد
ramada resortramada resortramada resort
ramada resortramada resortramada resort
ramada resortramada resortramada resort
ramada resortramada resortramada resort
  • نام هتل: هتل رامادا کوش آداسی
  • درجه هتل: 5 ستاره
  • فاصله تا فرودگاه: 80km
  • امکانات هتل:رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, زمین گلف, بوفه صبحانه
  • امکانات اتاقها:تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن, یخچال
 
FANTASIA DELUXE
یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسیمی باشد، موقعیت جغرافیایی هتل فانتاسیا کوش آداسی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد، این هتل در 8 طبقه با بهترین امکانات در مساحت 6000 متر مربعی ساخته شده است. گردشگران تور ترکیهبرای انتقال از فرودگاه میتوانند از سرویس ترانسفر فرودگاهی استفاده کنند.
مهمانان هتل فانتاسیا میتوانند از بین اتاق های زیبای رو به باغ ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل فانتاسیا یک مینی یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. در حالیکه همه ی کارکنان هتل برای راحتی برقراری ارتباط با مهمانان تور ترکیه به دو زبان ترکی و انگلیسی مسلط هستند .در اتاق های هتل فانتاسیا کوش آداسی بالکن های بزرگی وجود دارد که امکانات استراحتی فراهم شده است و هرکدام رو به باغ بوده و میتوانید ساعت ها استراحت کنید و لذت ببرید.

این هتل دارای یک استخر سرپوشیده و یک استخر بزرگ در حیاط دارد که در وسط آن یک استخر کوچکتر قرار گرفته است، امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان هتل رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، سونا و جکوزی و باشگاه بدنسازی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل فانتاسیا کوش آداسی دارای رستورانی مجهز است در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی،چینی،ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.هتل فانتاسیا کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی شما را درون هتل برآورده کند.هتل فانتاسیا دارای باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس ، میز بیلیارد و اتاق بازی کامپیوتری است.
fantasia deluxefantasia deluxefantasia deluxe
fantasia deluxefantasia deluxefantasia deluxe
fantasia deluxefantasia deluxefantasia deluxe
fantasia deluxefantasia deluxefantasia deluxe
  • نام هتل:هتل فانتاسیا کوش آداسی
  • درجه هتل: 5ستاره
  • فاصله تا فرودگاه: 20 km
  • امکانات هتل:رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, آرایشگاه, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, کافی شاپ, میز بیلیارد, بوفه صبحانه
  • امکانات اتاقها:تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن, یخچال
 
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آرمان سیر آوا می باشد