10 هتل برتر کوش آداسی(part1)

۱۳۹۷/۴/۱۰ یکشنبه
(0)
(0)
10 هتل برتر کوش آداسی(part1)
10 هتل برتر کوش آداسی(part1)

هتل های 5 ستاره کوش آداسی...

BLUE VISTA HILL


 یکی ازهتل های 5 ستاره کوش آداسیمی باشد، موقعیت جغرافیایی هتل بلو ویستا هیل به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را و در فاصله ی 7 کیلومتری شهر کوش آداسی قرار دارد. گردشگران تور ترکیهبرای رسیدن به هتل بلو ویستا از فرودگاه ازمیر باید 100 کیلومتر مسیر را طی کرد.
مهمانان هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی میتوانند از بین همه ی اتاق های رو به ساحل ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد. هر کدام از اتاق های هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز و قهوه ساز داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.
در اتاق های هتل بلو ویستا هیل بالکن هایی با امکانات خاص ساخته شده است که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.
این هتل دارای دو استخر در فضای باز حیاط و یک استخر سرپوشیده میباشد که امکان استفاده از آن در تمام فصول از سال قابل استفاده میباشد. توجه داشته باشید که امکان استفاده از استخرها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، سالن بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل بلو ویستا هیل دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در کنار استخر، استراحتگاه، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل بلو ویستا به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد.
هتل بلو ویستا هیل دارای باغ ، زمین فوتبال و زمین تنیس بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و لذت ببرید.

blue vista hillblue vista hillblue vista hill
blue vista hillblue vista hillblue vista hill
blue vista hillblue vista hillblue vista hill
blue vista hill vista hillblue vista hill

  • نام هتل:هتل بلو ویستا هیل کوش آداسی

  • درجه هتل: 5ستاره

  • فاصله تا فرودگاه : 100km

  • آدرس هتل: Yavansu Mahallesi, Yavansu Mevkii, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

  • تعداد و نوع اتاق:اتاق 2 تخته, اتاق 3 تخته, استاندارد, اتاق خانواده

  • امکانات هتل: رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, محل نگهداری کودکان, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, کافی شاپ, بوفه صبحانه

  • امکانات اتاق ها:تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, بالکن, یخچال

 

ARIA CLAROS BEACH


 یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسیمی باشد، موقعیت جغرافیایی هتل آریا کلارس به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را دارد. برای رسیدن به هتل آریا کلارس کوش آداسی از فرودگاه باید 45 کیلومتر مسیر را طی کرد. همچنین خدمات ترانسفر فرودگاهی برای مهمانان تور ترکیهبه طور رایگان در نظر گرفته است.
مهمانان هتل آریا کلارس کوش آداسی میتوانند از بین 504 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 4 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل آریا کلارس یک تلویزیون ، یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز ، تلفن ، وان و لوازم بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند.هر یک از اتاق های هتل آریا کلارس کوش آداسی بالکن هایی با امکانات خاصی دارند که رو به ساحل بوده و میتوانید ساعت ها از تماشای ساحل و دریا لذت ببرید.

این هتل دارای یک استخر در فضای بسته میباشد که در تمام فصول از سال قابل استفاده خواهد بود و همچنین یک استخر بزرگ در فضای باز بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی و خدمات ماساژ ، سالن تناسب اندام و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و استخری مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل آریا کلارس دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 4 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در بار کنار استخر، ساحل و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل آریا کلارس کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل آریا کلارس کوش آداسی دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام فضای هتل در دسترس میباشد.
هتل آریا کلارس کوش آداسی دارای یک باغ بزرگ، زمین گلف ، بیلیارد و ساحل اختصاصی بوده که در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد. در ساحل اختصاصی هتل آریا کلارس امکانات آفتاب گیری از جمله تخت و چتر های آفتاب گیری فراهم شده است.

aria claros beacharia claros beacharia claros beach
aria claros beacharia claros beacharia claros beach
aria claros beacharia claros beacharia claros beach
aria claros beacharia claros beacharia claros beach

  1. نام هتل:هتل آریا کلارس کوش آداسی

  2. درجه هتل: 5 ستاره

  3. فاصله تا فرودگاه: 45km

  4. آدرس هتل: Cumhuriyet Mh., İzmir Cd. No:104, 35495 Özdere / Menderes/Menderes/İzmir, Turkey

  5. تعداد و نوع اتاق:اتاق 2 تخته, استاندارد, اتاق خانواده

  6. امکانات هتل: رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن زیبایی, سالن بدنسازی, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, محل نگهداری کودکان, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, زمین گلف, بوفه صبحانه

  7. امکانات اتاقها:تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, بالکن

 

TUSAN BEACH RESORT

 یکی از هتل های 5 ستاره کوش آداسیمی باشد، موقعیت جغرافیایی هتل توسان کوش آداسی به گونه ای است که دسترسی راحتی به تمام نقاط شهر را داشته و فقط یک دقیقه فاصله دارد. برای رسیدن به هتل توسان کوش آداسی از فرودگاه باید 76 کیلومتر مسیر را طی کرد.
مهمانان تور ترکیهدر هتل توسان کوش آداسی میتوانند از بین 377 اتاق ، اتاق خود را انتخاب کنند که هر کدام از اتاق ها دارای مبلمان و سرویس خواب هایی با بهترین کیفیت هستند. اتاق های این هتل 5 ستاره مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی میباشد و همچنین در اتاق ها سیستم تهویه هوا تعبیه شده است تا هوای تمیز و مطلوبی در اتاق جریان داشته باشد.
هر کدام از اتاق های هتل توسان کوش آداسی یک یخچال ، چای ساز ، قهوه ساز ، سشوار و لوازم بهداشتی داشته که در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود میباشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام میدهند. البته در این هتل زیبای 5 ستاره خدمات ویژه ی برای مهمانان معلول در نظر گرفته است.

این هتل دارای دو استخر در فضای باز و یک استخر سرپوشیده بوده که امکان استفاده از آنها برای همه مهمانان رایگان میباشد. در کنار آنها شما میتوانید از حمام ترکی ، خدمات ماساژ ، باشگاه بدنسازی و سونا و جکوزی بهره ببرید. این هتل 5 ستاره اتاق بازی و یک پارک آبی بزرگ مخصوص برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته است و کودکان شما میتوانند به راحتی در طول روز در آنجا بازی و تفریح کنند.
هتل توسان کوش آداسی دارای رستورانی لوکس و مجهز است و از ظروف زیبا و شیکی استفاده میکنند. در این رستوران انواع غذاهای بین المللی اعم از ترکی ، چینی ، ایتالیایی و عربی تهیه و سرو میشود و همچنین در این هتل کافی شاپی زیبا وجود دارد که مکانی آرام و دنج برای میل کردن یک عصرانه ی لذیذ میباشد. از دیگر خدمات این هتل 5 ستاره میتوان بارهای هتل، از جمله در بار کنار استخر، لابی و اطراف رستوران را نام برد که در طول روز، نوشیدنی های خنک و لذیذی را ارائه می دهند.
هتل توسان کوش آداسی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای تفریحی و شما را درون هتل برآورده کند. در محوطه ی هتل فروشگاه های برای خرید سوغاتی ، باجه ی صرافی جهت تبدیل اسکناس های مهمانان و اتاق مخصوص سیگار که بوی سیگار هیچ یک از مهمانان را اذیت نکند، تعبیه شده است.
هتل توسان دارای سالن کنفرانس مجهزی میباشد که جلسات ، همایش ها و کنفرانس هایی با موضوعات مختلفی قابل اجرا خواهد بود. البته ناگفته نماند که اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق های هتل در دسترس میباشد.
هتل توسان دارای باغ ، زمین تنیس و ساحل اختصاصی بوده و همه ی امکانات استراحتی و آفتاب گیری در آنجا فراهم میباشد، شما در میان روز میتوانید همراه با دوستانتان به آنجا رفته و به بازی و تفریح مشغول شوید و مطمئن باشید که از گذر زمان چیزی حس نخواهید کرد.

tusan beach resorttusan beach resorttusan beah resort
tusan beach resorttusan beach resorttusan beach resort
tusan beach resorttusan beach resorttusan beach resort

  1. نام هتل:هتل توسان کوش آداسی

  2. درجه هتل: 5 ستاره

  3. موقعیت هتل: Bayraklıdede Mh, Kuştur Önü Yolu Cad No:19, 09400 Kuşadası/Aydın, Turkey

  4. فاصله تا فرودگاه: 76km

  5. تعداد و نوع اتاق:اتاق 2 تخته, سوئیت, استاندارد, اتاق خانواده

  6. امکانات هتل:رستوران و بار, استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سولاریوم, سونا و جکوزی, ماساژ, سالن کنفرانس, استخر روباز, حمام ترکی, زمین تنیس, محل نگهداری کودکان, صرافی, پارکینگ, لاندری, فروشگاه, سالن بازی, سرویس ترانسفر, اتاق بخار, کافی شاپ, بوفه صبحانه

  7. امکانات اتاقها:تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار , حمام, سشوار, صندوق امانات, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق, یخچال

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری آرمان سیر آوا می باشد